Министрлер Кабинетинин чечимине ылайык, ККМга коюлган айрым талаптардын күчүнө кирүү мөөнөтү 2027-жылдын 1-июлу *)$* күнүнө чейин жылдырылды. Бул өзгөрүү Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин «Контрол-кассалык машиналарды киргизүү боюнча чаралар» жөнүндөгү 2022-жылдын 8-апрелинин №193 токтомуна 2026-жылдын 25-сентябрындагы №639 токтому менен киргизилген өзгөртүүлөр менен ишке ашырылды.

Кандай талаптар жылдырылды?

Жылдырылган талаптар эки негизги багытты камтыйт: эсептөө операцияларын жүргүзүү жана товарлардын идентификация коддорун чектерге киргизүү. Эсептөө операцияларын жүргүзүү боюнча талаптардын күчүнө кирүү мөөнөтү мурда 2025-жылдын 1-июлу *)$* күнү белгиленген болчу, ал эми азыр 2027-жылдын 1-июлу *)$* күнү болуп өзгөртүлдү.

Ошондой эле, товарлардын идентификация коддорун кассалык чектерге милдеттүү көрсөтүү жана бул маалыматты реалдуу убакытта салык органына жөнөтүү боюнча талаптын күчүнө кирүү мөөнөтү да 2027-жылдын 1-июлу *)$* күнүнө чейин жылдырылды. Бул талап мурда 2026-жылдын 1-апрелинен башташы керек болчу.

Жыйынтыктап айтканда

Ушул өзгөрүүлөр менен, айтылган эки талаптын да күчүнө кирүү датасы бир убакытта, башкача айтканда, 2027-жылдын 1-июлу *)$* күнү болуп эсептелет.

2027-жылдын 1-июлуЭсептөө операциялары боюнча талап
2027-жылдын 1-июлуТовар коддорун көрсөтүү боюнча талап

Контекст

Ушул маалыматтар Кыргыз Республикасынын Министрлер Кабинетинин 2022-жылдын 8-апрелинин №193 токтомуна негизделген жана андан кийинки жылдардагы токтомдор менен өзгөртүлгөн иштерди камтыйт.